Про нас
Останні новини

ОГОЛОШЕННЯ

20 Травень 2021
ЗДШМ №2 оголошення набору  Подробнее →

Всесвітній день води – 2021 «Цінність води для кожного з нас»

19 Березень 2021
Всесвітній день води – 2021 «Цінність води для кожного з нас» Сьогодні в нашому закладі пройшли заходи, спрямовані на виховання... 

Нагородження команди “Зайчатка FIT”

6 Січень 2021
У грудні 2020 року вихованці нашого закладу (група 5 старша вікова, вихователі Здоровило І.А., Скрипниченко О.В) під керівництвом... 

Танцюй завзято, щоб вірус прогнати. челендж “Здоровотанцюю”

31 Грудень 2020
У листопаді ЮНІСЕФ Україна провів танцювальний конкурс, який допоможе дітям запам’ятати правила гігієни. І не позіхати... 
Завдання на навчальний рік

Виходячи з аналізу і методичної роботи у 2020-2021 н.р., враховуючи досягнення і перспективи розвитку, педагогічний колектив визначає такі пріоритетні напрямки на 2021-2022 навчальний рік:

  1. Продовжувати взаємодію педагогів з родинами вихованців у формуванні комунікативної компетентності дітей. (3 рік)
  2. Формування у дошкільників природничо-екологічної компетентності та навичок, орієнтованих на сталий розвиток (1 рік)
  3. Впровадження інноваційних підходів до освітньої роботи з дітьми дошкільного віку (1рік)

Очікувані результати:

  • підвищення психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірностей розвитку дитини, а також питань навчання та виховання дошкільнят;
  • формування усвідомленого розуміння батьками своєї відповідальності перед дитиною;
  • залучення до активної співпраці у вихованні та навчанні дітей практично всіх сімей на різних етапах їхнього становлення, розвитку та функціонування, з різними типами родинного середовища, різними виховними можливостями;
  • сформованість в дітей початкових уявлень про сталі дії і поведінку; розвиненості – ефективних звичок соціальної поведінки;
  • формування екологічного світорозуміння і екологічної вихованості у дітей дошкільного віку;
  • розширення, поповнення знань педагогів щодо педагогічних інновацій, які можуть бути використані в практичній роботі з дошкільниками;