Останні новини

Вітаємо з Великоднем!

8 Квітень 2018
                У дитячому садочку пройшла виставка “Великдень наближається”                          Подробнее →

Увага! Зірочки дошкілля!!!

4 Квітень 2018
04.04.2018р. у садочку пройшов районний етап ІІ Міського талант-шоу «Зірочки дошкілля» серед дітей старшого дошкільного віку. У... 

Стоматологи навчають

25 Січень 2018
Стоматологи поглибили знання дітей про важливий орган травлення – зуби; переконали у необхідності берегти зуби; дали дітям... 

Різдво у садочку

15 Січень 2018
Цього року новорічні та різдвяні свята в дошкільному закладі пройшли з особливим піднесенням. Маленькі вихованці потрапили... 
Музейна педагогіка

Під час проведення педагогічної ради «Формування патріотичних почуттів та національної свідомості дошкільників засобами музейної педагогіки» педагоги презентували міні-музеї, створені у кожній віковій групі з метою залучення дітей до світу мистецтва, розширення їхнього культурного й національного світогляду.

Міні-музеї дозволяють урізноманітнити форми роботи не тільки з педагогічним колективом і вихованцями, а й із сім’ями дітей.

Нещодавно для вихованців були організовані перші екскурсії, які залишили незабутні враження від чудових експонатів міні-музеїв та цікавої форми їх представлення. Міні-музеї в дошкільному закладі дозволяють вихователям зробити слово «музей» звичним і привабливим для дітей. Експонати використовуються для проведення різних занять, для розвитку мови, уяви, інтелекту, емоційної сфери дитини. Будь-який предмет міні-музею може підказати тему для цікавої розмови.

На базі міні-музею організовуються короткочасні (часто одноденні) виставки, які ми назвали «експрес-виставками». Великий інтерес у дорослих і дітей викликали експозиції «Чим хата багата», «Українська оселя», «Обереги нашої родини», «Сімейні реліквії». Їх основу склали різні предмети, що відображають історію різних сімей.

Важлива особливість міні-музеїв – це участь малюків у їх створенні. Діти разом з дорослими обговорювали тематику, приносили з дому різноманітні експонати, деякі експонати створювали своїми руками.

Дошкільнята знову і знову поринають у світ мистецтва, переглядаючи музейні експонати, повторно отримують позитивні враження. Вихованці старших груп проводять екскурсії для молодших.

У класичних музеях не можна торкатися експонатів руками, а в міні-музеях не просто можна, а навіть потрібно! Дитина має можливість брати вироби у руки, розглядати їх, обстежувати тактильно, а також переставляти на інше місце, створювати власну експозицію. У звичайному музеї дитина – лише пасивний спостерігач, а тут вона – співавтор.

Запрошуємо відвідати наші міні-музеї

 Міні-музей «Українська оселя» у групі № 7

Міні-музей «Українська оселя» у групі   № 7

 
 
Міні-музей «Диво-дерево» (вироби українських майстрів з дерева) в групі № 14

Міні-музей «Диво-дерево» (вироби українських майстрів з дерева) в групі № 14

 
 
Міні-музей "Національні обереги – народні символи щасливої долі"у групі № 10

Міні-музей “Національні обереги – народні символи щасливої долі”у групі № 10

 
 
Міні-музей «Чим хата багата» у групі № 3

Міні-музей «Чим хата багата» у групі    № 3

 
 
Міні-музей " Україна на магнітах" в групі № 12

Міні-музей ” Україна на магнітах” в групі № 12

 
 
Міні-музей "Український розпис" у групі № 6

Міні-музей “Український розпис” у групі № 6

 
 
Міні-музей "Українська народна іграшка" в групі № 9

Міні-музей “Українська народна іграшка” в групі № 9

 
 
Міні-музей "Обереги нашої родини" в групі № 11

Міні-музей “Обереги нашої родини” в групі № 11

 
 
Міні-музей «Моя країна - Україна» в групі № 13

Міні-музей «Моя країна – Україна» в групі № 13

 
 

Пропонуємо всім бажаючим вихованцям та батькам приєднатися до створення, поповнення колекцій наших міні-музеїв новими експонатами.

Положення 
про конкурс-огляд
природничих осередків 
 (експериментування і пошуково-дослідницької діяльності) «Чудові перетворювання»

 I. Загальні положення

1.1. Огляд-конкурс спрямований на вивчення умов організації пізнавальної діяльності дошкільників, вдосконалення розвивального середовища дошкільного закладу в цілому і кожної групи зокрема.

1.2. Дане положення визначає порядок проведення конкурсу на кращий осередок експериментування у дошкільному навчальному закладі.

1.3. Конкурс проводиться з 25 по 29 березня 2013 року.

II. Мета та завдання конкурсу

2.1. Створення умов для всебічного розвитку дітей дошкільного віку з урахуванням їх вікових і індивідуальних особливостей.

2.2. Заохочення педагогів і помічників вихователя до активної і творчої співпраці у створенні ефективного безпечного середовища, що здійснює екологічний, емоційно-пізнавальний, соціальний розвиток дошкільників.

2.3. Співпраця педагогів і батьків у процесі гармонійного розвитку дітей дошкільного віку.

2.4. Визначення проблемних аспектів у створенні умов щодо розвитку пізнавальних психічних процесів дошкільників, організації та проведення пошуково-дослідницької діяльності та виховання в дітей ініціативності, кмітливості, допитливості, критичності, самостійності.

III. Критерії оцінювання

 3.1. Оцінювання проводитиметься по трибальній шкалі за такими критеріями:
3.1.1. Оформлення осередку :
3.1.2. Інноваційний підхід ;
3.1.3. Естетичність ;
3.1.4. Відповідність віку дітей ;
3.1.5. Доступність, мобільність матеріалу;
3.1.6. Наявність необхідних матеріалів, обладнання (лабораторний посуд, лупа, зразки піску, глини, камінців, ґрунту, зерна різних культур, пісочний годинник, мікроскоп, ваги, магнітики тощо).

3.2. Наявність картотеки дослідів, експериментів, ігор, ігор – загадок, ігор – описів, картин, ілюстрацій, макетів та ін.

3.3. Методичне забезпечення освітніх ліній «Дитина у природному довкіллі», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі».

3.4. Організація взаємодії з батьками.

IV. Керівництво конкурсом

4.1. Загальне керівництво конкурсом здійснює завідувач дошкільного закладу Почерніна Г.П.

4.2. Керівництво конкурсом, підведення підсумків покладається на вихователя-методиста Рижкову Н.Г.

Про результати конкурсу-огляду

У групах  створено освітнє середовище шляхом організації міні-осередків, які відбивають сутність пізнавального середовища. Саме в такому середовищі здійснюється розвиток інтересів дитини, орієнтований на зовнішні об’єкти, усвідомлення нею свого „Я”, своїх потреб, можливостей їх самореалізації завдяки педагогічно оптимальному конструюванню навчального процесу педагогом. Дошкільників завжди приваблюють об’єкти та явища природи, тому педагоги дібрали цікавий матеріал, доступний для дитячого сприймання та експериментування. Поряд з природними об’єктами, що знаходяться в умовах свого існування і задовольняють пізнавальні інтереси дітей, спеціально створено матеріальне середовище, яке стимулює дитячу допитливість.

У більшості груп  облаштовані міні-лабораторії, своєрідні дослідницькі центри, в яких зберігаються різноманітні матеріали, обладнання: лабораторний посуд, лупа, зразки піску, глини, камінців, ґрунту, зерна різних культур, пісочний годинник, мікроскоп, ваги, магнітики тощо.  Це створює передумови для ефективної організації пошуково-дослідницької діяльності, проведення нескладних дослідів.

Проведення конкурсу сприяло творчому, інтелектуальному, духовному розвитку та професійній самореалізації педагогів дошкільного закладу, створенню банку педагогічних розробок міні-осередків, які відбивають розвивальну сутність освітнього пізнавального середовища, розповсюдженню кращого педагогічного досвіду роботи, створенню умов для обміну досвідом між педагогами, забезпеченню взаємодії з родинами щодо повноцінного пізнавального розвитку дітей.

У конкурсі взяли участь вихователі усіх вікових груп. За підсумками конкурсу визначені місця за кращий природничий осередок  (експериментування і пошуково-дослідницької діяльності):

I місце –  група № 13, вихователі Якуба С.В.,  Суржко Н.Ю.,

група № 10, вихователі Махіна Т.Л., Іванська С.В. ;

II місце – група № 12, вихователі Кириловська А.О., Іваненко І.Л.;

III місце – група № 3, вихователі Мануйлова Ю.О., Мечева О.В.,

група № 6, вихователі Гречко Н.С., Навродська Т.О.,

група № 14, вихователь Накалюжна С.Є.

У групах, які стали переможцями, наявні картотеки дослідів, експериментів, дидактичних ігор, ігор – загадок, ігор – описів, картини, ілюстрації, макети, конспекти занять, прогулянок, інформативні та консультативні матеріали для батьків. Комісією відмічено чітку оформленість у середовищі пізнавальних джерел розвитку, небуденність, різноманітність, оригінальність, багатофункціональність матеріалів. Розвивальне пізнавальне середовище зазначених груп  комфортне, функціонально надійне та безпечне, відповідає естетичним та гігієнічним вимогам.