Про нас
Останні новини

Нагородження команди “Зайчатка FIT”

6 Січень 2021
У грудні 2020 року вихованці нашого закладу (група 5 старша вікова, вихователі Здоровило І.А., Скрипниченко О.В) під керівництвом... 

Танцюй завзято, щоб вірус прогнати. челендж “Здоровотанцюю”

31 Грудень 2020
У листопаді ЮНІСЕФ Україна провів танцювальний конкурс, який допоможе дітям запам’ятати правила гігієни. І не позіхати... 

Новий 2021 рік!!!

29 Грудень 2020
Шановні батьки, вихованці нашого закладу! Зовсім скоро настане Новий Рік 2021 – найбільше свято в році в Україні. Бажаємо,... 

“Е-малятко” для онлайн-оформлення документів немовлят

29 Грудень 2020
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. No 691 “Про реалізацію експериментального проекту щодо... 
Продовжуємо виховувати патріота

Сьогодні, як ніколи раніше, важливо виховувати у дітей патріотизм. Але чи можна його виховати, не будучи патріотом самому? Ми переконані: почуття патріотизму має стати духовно-моральною цінністю кожного учасника освітнього процесу. І лише разом, спільними зусиллями – батьків, педагогів, громадськості – ми зможемо впоратися із цим важливим завданням.

Справжні патріотичні почуття здатний виховати високоосвічений педагог з активною життєвою позицією. Адже патріот – це не той, хто просто говорить красиві слова й одягає вишиванку, а той, хто має глибинні переконання й щодня своєю наполегливою працею доводить, що готовий долати перешкоди задля розквіту своєї країни.

Що ж таке патріотизм, громадянське виховання, громадянин, толерантність?

Патріотизм – це емоційно-моральне, дієве ставлення до себе та інших людей, до рідної землі, своєї нації, матеріальних і духовних надбань суспільства, любов до Батьківщини, відданість їй та своєму народу.

Громадянське виховання – формування громадянськості як інтегрованої якості особистості, що дає людині змогу відчувати себе морально, соціально, політично і юридично дієздатною і захищеною.

Громадянин – людина, що належить до постійного населення певної держави, користується всіма її правами, виконує обов’язки щодо цієї держави.

Толерантність – терпимість до чужої думки, поведінки, віри.

Що спільно ми можемо зробити для цього?

Пропонуємо:

  • розпочинати кожен день зі слів про Україну (Наша країна – Україна, а ми – українці);
  • шанобливо ставитися до символів України;
  • співати гімн України, поклавши руку на серце;
  • спілкуватися рідною українською мовою;
  • бути власним прикладом для наслідування;
  • милуватися пейзажами, які оточують навколо (Поглянь – це твоя країна Україна, рідний край);
  • залучати дітей, їх батьків та педагогів до пошуку, охорони, збереження народної культурної спадщини рідного краю (поліських пісень, легенд, переказів тощо);
  • постійно організовувати заняття, сюжетно-рольові ігри, творчі конкурси, тематичні виставки дитячої творчості, постановки українських народних та сучасних казок, свята з національно-патріотичної тематики, інше;
  • організовувати зустрічі з волонтерами, учасниками АТО;
  • проводити літературно-музичні композиції за творами українських дитячих письменників і композиторів: «Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо», «Я і моя родина – казковий дивосвіт», «Україна – наша Батьківщина.

Також подаємо тематику для спілкування з дітьми про:

  • значення власного імені;
  • сім’ю, родину (сімейні традиції, реліквії, обов’язки, династії, родинні професії, захоплення, моя сім’я в історії рідного міста/села, захисники вітчизни у моїй родині, національні герої);
  • родовід;
  • своє місто/село (пейзажі, символи, історичні, культурні і природні пам’ятки, народні промисли, моє місто/село в історії своєї країни);
  • країну, рідний край (їх історію, державні символи, столицю, державні свята, національні костюми, пісні, танці, страви, традиції);
  • толерантне ставлення до інших народів, які проживають в Україні.