Про нас
Останні новини

День доброти В ЗДО

2 Березень 2020
2 березня — день проведення Всеукраїнського заняття доброти «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин», в рамках освітньо-виховного... 

Привітання зі святом весни 8 березня

2 Березень 2020
Дорогі жінки ! Прийміть найщиріші і найтепліші вітання до жіночого свята 8 Березня! Це прекрасне свято стало символом весни,... 

Вітаємо всіх відвідувачів нашого сайту з Новорічними та Різдвяними святами!

3 Січень 2020
Колектив дошкільного навчального закладу “Зайчатка”вітає усіх батьків із Новорічними та Різдвяними святами! Бажаємо... 

В садочку – новорічні ранки!

20 Грудень 2019
В садочку розпочались новорічні свята. Діти разом із Дідом Морозом, Снігуронькою та казковими героями водять хороводи, співають... 
Продовжуємо виховувати патріота

Сьогодні, як ніколи раніше, важливо виховувати у дітей патріотизм. Але чи можна його виховати, не будучи патріотом самому? Ми переконані: почуття патріотизму має стати духовно-моральною цінністю кожного учасника освітнього процесу. І лише разом, спільними зусиллями – батьків, педагогів, громадськості – ми зможемо впоратися із цим важливим завданням.

Справжні патріотичні почуття здатний виховати високоосвічений педагог з активною життєвою позицією. Адже патріот – це не той, хто просто говорить красиві слова й одягає вишиванку, а той, хто має глибинні переконання й щодня своєю наполегливою працею доводить, що готовий долати перешкоди задля розквіту своєї країни.

Що ж таке патріотизм, громадянське виховання, громадянин, толерантність?

Патріотизм – це емоційно-моральне, дієве ставлення до себе та інших людей, до рідної землі, своєї нації, матеріальних і духовних надбань суспільства, любов до Батьківщини, відданість їй та своєму народу.

Громадянське виховання – формування громадянськості як інтегрованої якості особистості, що дає людині змогу відчувати себе морально, соціально, політично і юридично дієздатною і захищеною.

Громадянин – людина, що належить до постійного населення певної держави, користується всіма її правами, виконує обов’язки щодо цієї держави.

Толерантність – терпимість до чужої думки, поведінки, віри.

Що спільно ми можемо зробити для цього?

Пропонуємо:

  • розпочинати кожен день зі слів про Україну (Наша країна – Україна, а ми – українці);
  • шанобливо ставитися до символів України;
  • співати гімн України, поклавши руку на серце;
  • спілкуватися рідною українською мовою;
  • бути власним прикладом для наслідування;
  • милуватися пейзажами, які оточують навколо (Поглянь – це твоя країна Україна, рідний край);
  • залучати дітей, їх батьків та педагогів до пошуку, охорони, збереження народної культурної спадщини рідного краю (поліських пісень, легенд, переказів тощо);
  • постійно організовувати заняття, сюжетно-рольові ігри, творчі конкурси, тематичні виставки дитячої творчості, постановки українських народних та сучасних казок, свята з національно-патріотичної тематики, інше;
  • організовувати зустрічі з волонтерами, учасниками АТО;
  • проводити літературно-музичні композиції за творами українських дитячих письменників і композиторів: «Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо», «Я і моя родина – казковий дивосвіт», «Україна – наша Батьківщина.

Також подаємо тематику для спілкування з дітьми про:

  • значення власного імені;
  • сім’ю, родину (сімейні традиції, реліквії, обов’язки, династії, родинні професії, захоплення, моя сім’я в історії рідного міста/села, захисники вітчизни у моїй родині, національні герої);
  • родовід;
  • своє місто/село (пейзажі, символи, історичні, культурні і природні пам’ятки, народні промисли, моє місто/село в історії своєї країни);
  • країну, рідний край (їх історію, державні символи, столицю, державні свята, національні костюми, пісні, танці, страви, традиції);
  • толерантне ставлення до інших народів, які проживають в Україні.