Про нас
Останні новини

Карантин. Як зробити своє дозвілля цікавим та різноманітним

10 Квітень 2020
Відчувати шалене напруження через невідому інфекцію цілком нормально, однак карантин не час для паніки. проводячи час вдома,... 

Привітання з днем братів і сестер.

10 Квітень 2020
 Подробнее →

Незвичайні свята квітня

10 Квітень 2020
 Подробнее →

День доброти В ЗДО

2 Березень 2020
2 березня — день проведення Всеукраїнського заняття доброти «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин», в рамках освітньо-виховного... 
Засоби фізичного виховання ідтей дошкільного віку

Похожее изображение

  Для вирішення завдань фізичного виховання дітей дошкільного віку використовуються різні засоби: гігієнічні фактори, природні сили природи, фізичні вправи. Крім того, на фізичне виховання дітей впливають руху, що входять у різні види діяльності (праця, ліплення, малювання, конструювання, гра на музичних інструментах, процеси одягання, вмивання та ін.) 

У тісному зв’язку з ними використовуються також засоби морального, розумового, естетичного виховання, спрямовані на гармонійний розвиток особистості.

Гігієнічні фактори є своєрідним засобом фізичного виховання. Дотримання вимог особистої гігієни, режиму діяльності, сну, харчування і т. д. викликає у людини позитивні емоції, що в свою чергу покращує діяльність всіх органів, систем і підвищує працездатність.

Природні сили природи (сонце, повітря, вола) є важливим засобом зміцнення здоров’я, а також підвищення працездатності: вода очищає шкіру від забруднення; сонячні промені вбивають різні мікроби, сприяють відкладенню під шкірою вітаміну D і охороняють дитину від захворювання; повітря садів, парків, лісів, що містить особливу речовини (фітонциди), сприяє знищенню мікробів, збагачує кров киснем.

Фізичні вправи – ​​основний специфічний засіб фізичного виховання. Це рухові дії, а також складні види рухової діяльності, відібрані для вирішення завдань фізичного виховання. Рухової діяльністю називають будь-яку діяльність, характерним компонентом якої є активність рухового апарату людини; до складніше рухової діяльності відноситься рухлива гра.

Рухи, що входять у різні види діяльності  позитивно впливають на фізичний розвиток дитини.

Ефективність використання засобів фізичного виховання підвищується при правильному поєднанні їх на різних вікових етапах. Так, в перші місяці життя дитини найбільше значення мають гігієнічні фактори і природні сили природи. Надалі збільшується роль фізичних вправ, а також різних видів діяльності, що включають різноманітні рухи.

Гімнастика в системі фізичного виховання займає значне місце. Вона ділиться на основну (загально-розвиваючі вправи, основні рухи), спортивну (акробатика, художня гімнастика, власне спортивна на брусах, вільні вправи) і допоміжну (спортивно-допоміжна, лікувальна та ін.)

Ці особливості гімнастики дозволяють використовувати її на заняттях з різною фізичною підготовленістю і різним станом здоров’я.

Рухливі ігри відрізняються від інших фізичних вправ особливостями організації діяльності. У грі діяльність дітей організується на основі образного чи умовного сюжету, який передбачає досягнення мети в умовах несподівано змінюючи ситуацію. Ігрова діяльність носить комплексний характер і будується на поєднанні різних рухових дії (біг, стрибки та ін). У грі надається можливість проявляти самостійність, винахідливість у виборі способу виконання дії. Раптові зміни ситуацій у грі зобов’язують дитину вирішувати рухові завдання в найкоротші терміни і з повною мобілізацією рухових здібностей.

Спорт характеризується досягненням в будь-якому вигляді фізичних вправ найвищих результатів, що виявляються в процесі змагань.

Спорт пред’являє високі вимоги до фізичних і духовних сил людини, тому він доступний лише з досягненням певного етапу вікового розвитку і за умови відповідної фізичної підготовленості.

З дітьми дошкільного віку використовуються лише спортивні  види фізичних вправ (санки, велосипед, плавання та ін.) Формуючи основи техніки цих найбільш простих спортивних видів фізичних вправ у дітей дошкільного віку, вирішуються головні завдання фізичного виховання з урахуванням вікових особливостей.

Туризм дозволяє закріплювати рухові навички і розвивати фізичні якості в природних умовах.