Останні новини

Вітаємо всіх відвідувачів нашого сайту з Новорічними та Різдвяними святами!

3 Січень 2020
Колектив дошкільного навчального закладу “Зайчатка”вітає усіх батьків із Новорічними та Різдвяними святами! Бажаємо... 

В садочку – новорічні ранки!

20 Грудень 2019
В садочку розпочались новорічні свята. Діти разом із Дідом Морозом, Снігуронькою та казковими героями водять хороводи, співають... 

Вітаємо зі святом!

17 Грудень 2019
   Вітаємо зі святом  !!!                                        Святий Миколай... 

Як сформувати гарні звички у дитини

16 Грудень 2019
1. Починати працювати над виробленням гарних звичок у дітей слід як можна раніше. До прикладу, привчати самостійно засинати... 
Організація фізкультурно-оздоровчої роботи

Закон України «Про дошкільну освіту» визначає збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини як
першочергове завдання розвитку, навчання і виховання наймолодших громадян країни.

Формування основ здорового способу життя у дітей дошкільного віку передбачає широке використання у процесі організації дитячої життєдіяльності в дошкільних навчальних закладах комплексу різних засобів, серед яких: гігієнічні фактори (режим харчування, сну, діяльності й відпочинку, гігієна одягу, взуття, приміщень, обладнання тощо), фізичні вправи (гімнастика, ігри, елементи спорту і туризму, праця), чинники природного середовища (повітря, сонце, вода). Поряд з традиційними засобами фізичного виховання, оздоровлення дошкільників у практиці роботи дошкільних закладів знаходять місце інші.

З метою повноцінного фізичного розвитку дітей, формування у них основ здорового способу життя шляхом оптимізації рухової активності і посилення опірності дитячого організму хворобам дошкільний навчальний заклад забезпечує проведення різнопланової фізкультурно-оздоровчої роботи у таких організаційних формах: заняття з фізичної культури; малі форми активного відпочинку під час організованої навчально-пізнавальної діяльності  фізкультурні хвилинки, фізкультурні паузи/динамічні перерви); форми оптимізації рухової активності у повсякденному житті (ранкова гімнастика, гімнастика після денного сну, рухливі ігри, заняття фізичними вправами/фізкультурні комплекси на прогулянках, походи за межі дошкільного закладу/дитячий туризм, фізкультурні свята і розваги, самостійна рухова діяльність, дні й тижні здоров’я, індивідуальна робота з фізичного виховання); загартувальні й лікувально-профілактичні процедури.

Основним результатом якісного виконання всіх завдань з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку є покращання фізичного стану
дитини, її фізичного розвитку, підвищення захисних властивостей та стійкості організму до різних захворювань, опірності до негативних умов зовнішнього середовища.