Про нас
Останні новини

Всесвітній день води – 2021 «Цінність води для кожного з нас»

19 Березень 2021
Всесвітній день води – 2021 «Цінність води для кожного з нас» Сьогодні в нашому закладі пройшли заходи, спрямовані на виховання... 

Нагородження команди “Зайчатка FIT”

6 Січень 2021
У грудні 2020 року вихованці нашого закладу (група 5 старша вікова, вихователі Здоровило І.А., Скрипниченко О.В) під керівництвом... 

Танцюй завзято, щоб вірус прогнати. челендж “Здоровотанцюю”

31 Грудень 2020
У листопаді ЮНІСЕФ Україна провів танцювальний конкурс, який допоможе дітям запам’ятати правила гігієни. І не позіхати... 

Новий 2021 рік!!!

29 Грудень 2020
Шановні батьки, вихованці нашого закладу! Зовсім скоро настане Новий Рік 2021 – найбільше свято в році в Україні. Бажаємо,... 
Організація фізкультурно-оздоровчої роботи

Закон України «Про дошкільну освіту» визначає збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини як
першочергове завдання розвитку, навчання і виховання наймолодших громадян країни.

Формування основ здорового способу життя у дітей дошкільного віку передбачає широке використання у процесі організації дитячої життєдіяльності в дошкільних навчальних закладах комплексу різних засобів, серед яких: гігієнічні фактори (режим харчування, сну, діяльності й відпочинку, гігієна одягу, взуття, приміщень, обладнання тощо), фізичні вправи (гімнастика, ігри, елементи спорту і туризму, праця), чинники природного середовища (повітря, сонце, вода). Поряд з традиційними засобами фізичного виховання, оздоровлення дошкільників у практиці роботи дошкільних закладів знаходять місце інші.

З метою повноцінного фізичного розвитку дітей, формування у них основ здорового способу життя шляхом оптимізації рухової активності і посилення опірності дитячого організму хворобам дошкільний навчальний заклад забезпечує проведення різнопланової фізкультурно-оздоровчої роботи у таких організаційних формах: заняття з фізичної культури; малі форми активного відпочинку під час організованої навчально-пізнавальної діяльності  фізкультурні хвилинки, фізкультурні паузи/динамічні перерви); форми оптимізації рухової активності у повсякденному житті (ранкова гімнастика, гімнастика після денного сну, рухливі ігри, заняття фізичними вправами/фізкультурні комплекси на прогулянках, походи за межі дошкільного закладу/дитячий туризм, фізкультурні свята і розваги, самостійна рухова діяльність, дні й тижні здоров’я, індивідуальна робота з фізичного виховання); загартувальні й лікувально-профілактичні процедури.

Основним результатом якісного виконання всіх завдань з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку є покращання фізичного стану
дитини, її фізичного розвитку, підвищення захисних властивостей та стійкості організму до різних захворювань, опірності до негативних умов зовнішнього середовища.