Останні новини

Вітаємо всіх відвідувачів нашого сайту з Новорічними та Різдвяними святами!

3 Січень 2020
Колектив дошкільного навчального закладу “Зайчатка”вітає усіх батьків із Новорічними та Різдвяними святами! Бажаємо... 

В садочку – новорічні ранки!

20 Грудень 2019
В садочку розпочались новорічні свята. Діти разом із Дідом Морозом, Снігуронькою та казковими героями водять хороводи, співають... 

Вітаємо зі святом!

17 Грудень 2019
   Вітаємо зі святом  !!!                                        Святий Миколай... 

Як сформувати гарні звички у дитини

16 Грудень 2019
1. Починати працювати над виробленням гарних звичок у дітей слід як можна раніше. До прикладу, привчати самостійно засинати... 
Дитина йде до школи

Проблема готовності дитини до навчання у школі є надзвичайно широкою за тематикою тих питань, які вона охоплює. Батьки мають з розумінням поставитися до підготовки дитини до школи.

        Адаптування до нових умов життя є тривалим і нелегким процесом. До умов шкільного життя дитина може звикати так само важко, як кілька років тому вона звикала до умов перебування у дитячому садку.
        Ставлення дитини до навчання формується задовго до того, як вона переступить шкільний поріг. Важливу роль тут відіграє інформація про школу і спосіб її подачі батьками.
        Необхідно, щоб дитина не лише зрозуміла запропоновану інформацію, а й змогла відчути, “прожити” її. Тож для цього використовуйте сюжетно-рольові ігри, розповіді про своє навчання та улюблених учителів, читайте та аналізуйте дитячу художню літературу про шкільне життя, організуйте екскурсії до школи. Адже, ситуація, коли дитина загубилася у школі, – не таке вже й поодиноке явище. 
        Ознайомити дитину з приміщенням школи необхідно напередодні 1 вересня за двома напрямками:
        – по-перше, дитині треба показати, де розміщені приміщення, які вона буде відвідувати обов’язково  – клас, туалет, їдальня, спортивна та актова зали.
        – по-друге, дитина має зрозуміти, як пройти з класу до будь-якого із згаданих приміщень школи і обов’язково – до виходу з неї.
        Така зорієнтованість дитини забезпечить їй комфортне перебування у стінах школи, додасть упевненості у собі, дасть змогу задовольнити певні, наприклад фізіологічні, потреби.
        Ще одне важливе завдання батьків – переконатися, що дитина добре запам’ятала ім’я та по батькові своєї вчительки, а також назву свого класу (скажімо, 1-Б), якщо перших класів кілька. Окрім того, малюк має вміти звернутися за допомогою до зовсім чужих людей. І цьому також мають навчити батьки.
        Не слід ставити дитину у становище, вихід з якого їй невідомий. А адаптування до школи – це не та ситуація, коли варто здобувати досвід, набиваючи гулі. Тож, якщо Ви бажаєте, щоб першокласник зосередився на шкільних завданнях, маєте створити для цього комфортні умови.
        На етапі підготовки до школи пріоритетним є загальний розвиток дитини. Тож, батьки майбутніх школярів насамперед повинні опікуватися тим, щоб у дітей були сформовані загальні здібності та якості особистості, необхідні для того, щоб опанувати принципово нову для них діяльність – навчальну.
        Важливо, щоб майбутній учень умів спілкуватися з найближчим оточенням, був доброзичливим з дітьми та дорослими. Також до вступу до школи дитина повинна вміти керувати своїм тілом, вправно рухатися та орієнтуватись у просторі. У неї має бути гарно розвинена дрібна моторика рук, а також скоординовані рухи руки та ока.
        Щоб стати успішним, майбутньому першокласнику мають бути притаманні такі якості:
        – прагнення до спілкування з однолітками;
        – бажання вчитися;
        – міцне здоров’я;
        – позитивний емоційний настрій;
        – грамотне мовлення, зв’язний виклад своїх думок;
        – прагнення до співпраці з дорослими;
        – розвинена довільність поведінки;
        – допитливість і прагнення до відкриттів;
        – сформована координація рухів і графічні навички

image description