Про нас
Останні новини

Як працювати з дітьми раннього віку: коротко і по суті

16 Жовтень 2020
Download  Подробнее →

Правила прийому до ДНЗ

20 Липень 2020
Прийом дітей до ДНЗ №290 здійснюється директором протягом календарного року на підставі: – заяви батьків, або осіб, які... 

Приймання документів для зарахування дітей до дошкільного закладу

20 Липень 2020
 Подробнее →

Державні свята – літо

25 Червень 2020
 Подробнее →
Дитина йде до школи

Проблема готовності дитини до навчання у школі є надзвичайно широкою за тематикою тих питань, які вона охоплює. Батьки мають з розумінням поставитися до підготовки дитини до школи.

        Адаптування до нових умов життя є тривалим і нелегким процесом. До умов шкільного життя дитина може звикати так само важко, як кілька років тому вона звикала до умов перебування у дитячому садку.
        Ставлення дитини до навчання формується задовго до того, як вона переступить шкільний поріг. Важливу роль тут відіграє інформація про школу і спосіб її подачі батьками.
        Необхідно, щоб дитина не лише зрозуміла запропоновану інформацію, а й змогла відчути, “прожити” її. Тож для цього використовуйте сюжетно-рольові ігри, розповіді про своє навчання та улюблених учителів, читайте та аналізуйте дитячу художню літературу про шкільне життя, організуйте екскурсії до школи. Адже, ситуація, коли дитина загубилася у школі, – не таке вже й поодиноке явище. 
        Ознайомити дитину з приміщенням школи необхідно напередодні 1 вересня за двома напрямками:
        – по-перше, дитині треба показати, де розміщені приміщення, які вона буде відвідувати обов’язково  – клас, туалет, їдальня, спортивна та актова зали.
        – по-друге, дитина має зрозуміти, як пройти з класу до будь-якого із згаданих приміщень школи і обов’язково – до виходу з неї.
        Така зорієнтованість дитини забезпечить їй комфортне перебування у стінах школи, додасть упевненості у собі, дасть змогу задовольнити певні, наприклад фізіологічні, потреби.
        Ще одне важливе завдання батьків – переконатися, що дитина добре запам’ятала ім’я та по батькові своєї вчительки, а також назву свого класу (скажімо, 1-Б), якщо перших класів кілька. Окрім того, малюк має вміти звернутися за допомогою до зовсім чужих людей. І цьому також мають навчити батьки.
        Не слід ставити дитину у становище, вихід з якого їй невідомий. А адаптування до школи – це не та ситуація, коли варто здобувати досвід, набиваючи гулі. Тож, якщо Ви бажаєте, щоб першокласник зосередився на шкільних завданнях, маєте створити для цього комфортні умови.
        На етапі підготовки до школи пріоритетним є загальний розвиток дитини. Тож, батьки майбутніх школярів насамперед повинні опікуватися тим, щоб у дітей були сформовані загальні здібності та якості особистості, необхідні для того, щоб опанувати принципово нову для них діяльність – навчальну.
        Важливо, щоб майбутній учень умів спілкуватися з найближчим оточенням, був доброзичливим з дітьми та дорослими. Також до вступу до школи дитина повинна вміти керувати своїм тілом, вправно рухатися та орієнтуватись у просторі. У неї має бути гарно розвинена дрібна моторика рук, а також скоординовані рухи руки та ока.
        Щоб стати успішним, майбутньому першокласнику мають бути притаманні такі якості:
        – прагнення до спілкування з однолітками;
        – бажання вчитися;
        – міцне здоров’я;
        – позитивний емоційний настрій;
        – грамотне мовлення, зв’язний виклад своїх думок;
        – прагнення до співпраці з дорослими;
        – розвинена довільність поведінки;
        – допитливість і прагнення до відкриттів;
        – сформована координація рухів і графічні навички

image description